Vårkänslor

Oh vad mysigt det är att vakna i stort sett varje morgon med fint väder utanför fönstret! Längtar tills det blir lite varmare i luften bara. :) Vi har redan saker planerade jag och sambon såsom att åka till Rist och grilla (Rist är ett ställe där man kan fiska och allmänt vara, finns även vindskydd att kunna sova i) vilket jag verkligen ser fram emot. Samtidigt skönt att komma ut i de fina vädret och ta vara på det! :) Längtar till sommaren också - men vem gör inte det nu liksom? Samtliga ställen jag besökt som jag saknar:


  • Skåne
  • Söderköping
  • Gränna
  • Tallin

Hoppas innerligt att man hinner med en tripp till Skåne i sommar i alla fall - vill mer än gärna spendera tid med min älskade i hans hemtrakter, dock för oss själva SAMT hinna gå lite mer vid havet och ta lite kort. Sen hade jag ju gärna velat åka lite små turer var stans för att ta kort och bara vara. :) Även Söderköping för att käka glass på smultronstället. Hade inte alls varit fel!









Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback