Usch och fy sjutton!

Nu är det min tredje vecka som sjuk! Jag orkar verkligen inte - håller på att bli galen. Min frånvaro måste vara enorm vilket jag fruktar ordentligt! Det är så galet himla jobbigt att vara såhär dålig och just nu liksom! :mad:
Vill ju kunna träffa Alex och flumma runt i skolan som vanligt - men icke sa min influensa. INTE NU! Oh, min aptit är borta så jag äter knappt heller. Men det är väl för att man är så himla dålig som man är. Har fått massa klet i halsen och snorar som bara den samt att det är som sandpapper i halsen, med andra ord smärta!
Blir att dricka te till vansinne, ta det lugnt och bara vara. Eventuellt fortsätta på bilden som min älskade moster ska ha i slutet av veckan, kan vara skönt att ha det gjort och slippa stressa. :) Men just nu ska jag bara ta det lugnt innan jag ska klä på mig oh gå ut med hundarna.




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback