Trötter

Börjar bli skapligt trött nu faktiskt. Helt otroligt att jag höll mig vaken hela dagen - jag som suttit och funderat ett flertal gånger om man inte skulle lagt sig. Nåja, har spenderat den mesta tiden nu på kvällen i Photoshop med bilder jag tog idag. Har nog inte direkt någon jag blev sådär jätte nöjd över men kan kanske slänga upp något ändå.
Första kvällen som jag inte har haft sådär gräsligt ont i halsen! Det tycker jag om! :) Så nu kanske jag slipper massa varma koppen, glass och värktabletter vilket skulle vara riktigt skönt! Dock vet jag inte om jag börjar bli hungrig eller vad det är med mig eftersom att jag enbart ätit lite glass och chokladbollar ( nyttigt att prioritera det nu när jag äntligen inte är så dan i halsen :thumbup: ) men känner förvisso inte någon hunger. Tycker bara det är konstigt att jag inte är något speciellt hungrig - men det beror väl mest på att man faktiskt är sjuk. Men men, ska väl ta mig ann att fixa lite, funderar starkt på att ta en dusch eftersom jag är så frusen av mig. :( Så jag kan tippa på att detta (och eventuellt bilderna som hamnar på enskilt inlägg) blir det sista för ikväll. :)


Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback