Trött och så är jag trött - och trött utöver det

Sitter här och är galet trött. Fattar inte riktigt hur jag jan var SÅHÄR trött. Jag är så trött att jag inte ens orkat göra nytta hemma. Har varit ute med hundarna och så, men mer än det har jag inte orkat med. Ska se till att hinna med att göra mat till Fredrik har slutat och kommer hem eller om jag går ut med hundarna för att möta upp honom och sen göra i ordning maten. Nåja, har inte bestämt mig ännu. Måste också klämma in för att beklaga mig lite mer, att jag har ont i halsen på högersidan - hur kul?
Blir så trött, ständigt snorande i en längre period, hostar fortfarande till och från (som t.e.x i morse när jag trodde jag skulle hosta upp lungorna) och att det nu börjar göra ont i halsen igen. Orkar inte! :mad: Vill inte ha det såhär hela tiden. Kan det inte bara försvinna. :question:
Nehe, om man skulle ta sig en kopp te eller kaffe kanske och fortsätta glo på TV:n ett tag till.






Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback