Samtal till vårdcentralen

Sitter just nu och väntar på att klockan ska slå 13.00 så jag kan ringa vårdcentralen eftersom dem har sin telefontid mellan 13-14. Står inte ut med denna sjuka längre så nu måste jag få klart vad det är och om jag behöver medicin för det. Tur att papi följer med eftersom jag inte alls kan prata, har ingen röst alls. Helt otroligt. Och all himla slem jag har hela tiden - varje morgon! Galet.
Nåja, natten har varit förjävlig rent ut sagt. Klev upp klockan 03.00 för jag hade så ont i halsen, tog en kopp te och hoppades på att det värsta skulle gå över. Satt uppe till klockan närmade sig 04.00 och vaknar igen av att väckarklockan ringde 04.30 samt 05.00. Somnar om hur snabbt som helst, konstigt nog och flyger nästan ur sängen när sambon omfamnar mig för att säga hejdå innan han far till jobbet. Herregud så rädd jag blev, hade precis hunnit drömma massa mysko och så vaknar jag av att någon tar tag i mig. Haha, hans förvånade grimas var ganska gullig. :) Men men, ska återgå till TV tittandet innan jag gör något annat - är så galet trött så jag vet inte var jag ska bli av. Typiskt.









Kommentarer
mysan

skriv på fb! :)

nej du är! <33

2011-03-07 12:40:29
URL: http://myedenvad.blogg.se/
mysan

klart vi är hjärtat! <3

2011-03-07 12:42:13
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Malin

sv: haha vi har ju hållt på i 3 månader men har inte skrivit om de i bloggen förrän nu så de är nu de börjar på bloggen ;)

fast med tanke på att han bor i en annan stad så träffas vi inte såå ofta :(

tack, det hoppas jag med :D

2011-03-07 12:49:39
URL: http://uschmalin.blogg.se/
Malin

sv: de är bara 20 minuter med tåg, och tur och retur kostar 80kr men jag har en förmåga att göra slut på alla mina pengar:( haha har bara 10kr kvar nu så jaa:/



ja jag ville liksom veta att de inte bara var någon 2veckors grej liksom eller så. och jag har ju inte vetat vart jag har haft honom men i helgen så pratade min kompis med honom så sa hon liksom

''nu får du fan skärpa dig, om du känner något och vill något med malin så visa de. vill du inget så säger du det, ge henne inga falska förhoppningar!'' han bah ''nej jag vet, du har rätt'' och efter dem snackade om de så va han jätte mycket med mig, så jag hoppas på att de blir något nu :D

2011-03-07 13:13:23
URL: http://uschmalin.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback