Nybadad och fräsch

Oh, det var så galet skönt med ett bad! Beslöt mig ändå för att färga ögonbrynen, orkade dock inte med fransarna så får väl ta och göra det någon annan dag. :) Så nu är jag åter här igen, sittandes och kollar bloggar, andra roligheter på nätet och väntar på att min älskade ska sluta jobbet. :) Fick roliga besked om min tidigare vinst som ni kanske minns? Hårtängers kitet jag vann för sådär någon månad sen - det skickas nu på måndag om det går som planerat så det ska bli riktigt roligt att få hem det! Som jag har längtat! Då ska det testas med olika frisyrer osv, och givetvis lär ju bilder dyka upp på bloggen om jag får något som blir lyckat! Längtar också såklart efter att få hem kameran så jag kan utnyttja mig av den istället för camen eller min nuvarande kamera. Kommer nog bli riktigt bra alltsammans! :)










Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback