Mycket att göra

Nu har jag mycket att göra (mycket och mycket - men stora projekt!) såsom logga till ett nyblivet bygg-företag, samt en topphemlig sak som en kär vän till familjen vill ha. Jättekul att de vänder sig till mig! Gör mig lite sysselsatt om dagarna och får saker att fundera på. :) Eftersom jag vet att personer som kännder denna personen i fråga som ska ha den topphemliga saken, möjligtvis läser min blogg så tänker jag inte skvallra för er övriga bloggläsare heller - synd va? ;) När allt gått som det ska så kan jag allt ta och tala om vad det är - men då ska detta genomförts också!
Håller tummarna på att både vår käre vän, samt det nyblivna bygg-företaget blir nöjda. :)




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback