My biggest wishlist

  • Canon EOS 500D
  • Fototillbehör såsom fler filter, reflexskärmar, fotostudio osv.
  • Mini laptop (rosa)
  • Ny hårfärg
  • Nya kläder
  • Fler par skor
  • Mera smycken och andra accessoarer
  • Ytterligare en omgång tandblekning
  • Längre naglar (vill att dem växer snabbare)
  • UV-kit så jag kan göra gelénaglar
  • Bläckpatroner (så jag kan ta ut mina fotograferade bilder)
  • Tavelramar (till ovanstående)
  • En 2:a
  • Massor av pengar att kunna inreda för
  • En utlandsresa med älskling
  • Bättre hy
  • Slankare kropp
  • Större läppar
  • Mindre fötter
  • Bli kortare (i alla fall lite)
  • Komma någonstans med mitt fotograferande (om jag får min förbaskade kamera någon gång :mad:)
  • Komma ifrån mitt till- och från deppression
  • Skaffa bättre självförtroende
  • Skaffa barn
  • Spendera resten av mitt liv med min nuvarande livskamrat (oh, älskling!)
  • Tatuera mig
  • Pierca mig i naveln / eventuellt bröstvårtorna också
  • Få ordning på skolan
  • Ta studenten (har gett mig sjutton på att ''ta studenten'' efter mina 3 år på marieborg)

Ja, och så kan jag tänka mig att den egentligen skulle kunna bli galet lång så jag rundar av här med de ''mål'' (vet att vissa är ''omöjliga'') jag hittills satt upp som jag gett mig sjutton på att jag kommer att nå med mot- eller medgångar här i livet. JAG SKA!








Kommentarer
Anonym

Kika gärna in på min blogg! :) Kram

2011-03-28 17:53:26
URL: http://franceaemelie.blogg.se/
Anonym

TACK VA SÖT DU ÄR! :D KRAM!!

2011-03-28 18:01:31
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback