Matdags!

Nu blir det att fixa i ordning maten, har inte gjort det ännu, haha! Usch så seg jag känner att det är. Helt knäppt! Dessutom fick jag just något knäpp i huvudet om att jag vill städa? :o Galet! Kanske blir det att plocka lite om jag inte tappar ork och lust efter maten. Återstår ju bara att se hur det blir med det. Vet i alla  fall att jag och min älskade ska se till att kolla på andra lägenheter, d.v.s större och då är det riktat åt en tvåa. Kan vara skönt att kunna ha enskilt sovrum om man har folk som tittar förbi - känns bara rörigt med sovrum och vardagsrum i ett även om vi lyckats få det riktigt bra. :) Men kan också tycka att en tvåa för oss är mer lagom än vad en etta är. Då kan man även ha folk sovandes enskilt istället för att trycka alla i ett rum, plus våra små hundar. Men men, laga mat var det ja. ;)





Kommentarer
dilan

skolan och så...<3

2011-03-21 19:56:38
URL: http://dilanlove.blogg.se/
Malin

sv: den är verkligen super bra! :D

2011-03-21 20:09:30
URL: http://uschmalin.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback