Kicken - var är den?

Kicken - var tog du vägen?
Allvarligt talat. Här sitter jag i min ensamhet (tillfälligt eftersom nalle jobbar) och orkar inte göra ett skit fast det dräller om saker jag hade behövt göra. Dels är det för att jag helt random blev trött och fick bara ett sådant sug att sova, och dels för att jag helt enkelt inte orkar allmänt. Faktiskt ganska jobbigt. Så just nu är det jag som är fröken energilös som skulle kunna göra allt för att dejta kudden. Å andra sidan håller jag tummarna för att jag bara blir såhär trött och inte värre för just nu kämpar jag motvilligt mot att lägga mig för att kunna komma i säng skapligt ikväll istället. Inte för att det spelar någon större roll, jag är ju trots allt uppe till efter 23 ändå.
Nåja, fattar inte varför jag skriver ett inlägg om att jag är trött och lat just nu. Måste ju verkligen vara spännande för er läsare, haha! Försöker verkligen att muntra upp mig själv för att kunna ha något roligt att skriva om, men som det var sagt i tidigare inlägg så är det inte säkert att man får ut som mycket lattjo från mig just nu.
Tror nästan att jag skriver just nu för att sysselsätta mig med något, och det är med all säkerhet ''i brist på annat'' trots att det finns så mycket att göra i lägenheten. Typiskt typiskt typiskt.
Enda positiva jag kan slänga in är att jag saknar Alex och våra skoldagar, samt att jag knappt kan fatta hur roligt det kommer vara att gå ur skolan för sommaren om bara två månader! Även detta kommer jag göra i sällskap med Alex och det kommer bli grymt kul! Vad som händer sen får ni kanske fråga omgivningen om - kan förmoda att både jag och Alex kommer behöva fråga samtliga i ens närhet om vi hade roligt, haha!
Har lite annat jag vill prata med henne om också - som också gäller sommaren! Hoppas verkligen hon nappar. Gud vad jag vill ha sommar och skoj! Jag ÄLSKAR sommaren!










Kommentarer
N A T H A L I E n y r é n

GISSA KÄNSIEN - rätt svar finns nu uppe! 3 stycken med rätt svar är nu länkade! Kika in för att se om det är du :D

2011-03-16 19:05:18
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback