Hemma

Nu är jag hemma från läkarbesöket - fick läkarintyg och är sjuksriven till fredagen. Visar det sig att jag inte blivit bättre så skulle jag återkomma. Dock visade min prov inga som helst tecken på sjukdom - men jag hade inflamtation i halsen - det var alltså inflamerat på båda sidor, slemljud i lungor och nedsatt andning, underbart!
Enda jag fick som råd var att vara tyst, prata minimalt - undvika viska helst, dricka varmt och ta medicinen som ska vara slemlösande. Orkar jag med att vara sjuk eller? Nej. :thumbdown: Hoppas verkligen att detta släpper till nästa vecka, blir galen annars. Återbesök hit, sjukdom dit - nej fy sutton!
Nu ska jag rå om mig själv för det behöver jag, samt kontakta skolan för att se var dessa papper ska ta vägen.




Kommentarer
elina

ja haha vad gör du då sötis?:D

2011-03-07 17:23:22
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Cilla

Snäckan då! <3

Hoppas du snart bli bättre! Inte alls bra att vara sjuk ju! :(

Jag skickar maaassor av varma tankar till dig så du iaf inte fryser ;)

Hehe ^^ <3

2011-03-08 00:47:15
URL: http://xzretson.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback