Goddag goddag

Inatt har varit en förträffligt bra natt - efter att pappa fick komma med värktabletter igår kväll och tre varma koppen irad - efter det kunde jag sova, hela natten dessutom! Imponerande. Trots detta var jag ändå trött vid min hostattack jag fick kvart över sex imorse som inte ville ge med sig förens närmare halv sju. Messade lite med Alex på morgonen i samband med att jag gjorde frukost (passade på eftersom jag då inte hade så himla ont i halsen som igår) och åt det, sen pratade vi ett tag under tiden hon gick till skolan som lite sällskap. :) Det var mysigt!
Messade lite med söta My också, en av mina rara bloggläsare som jag bytt nummer med - vilket också var himlans trevligt! Synd bara att jag somnade om efter ett tag - var som sagt fortfarande trött trots att jag sov hela natten.
Så nu är jag hos päronen mina för att bl.a hämta upp papprena från jordbruksverket för att kunna fylla i dem ytterligare en gång eftersom vi har varit så smidiga och förlagt det andra: thumbdown: Dock visade det sig att jag måste hitta det ändå eftersom jag både måste ha chipnummer och mikrochipremsan för att kunna skicka in pappret. *suck* Får hoppas att det ligger hemma någonstans så att jag kan registrera Tjalle.
Är i alla fall tacksam över att smärtan i halsen har gett mig sig något så jag kan i alla fall svälja nu, utan att grina som jag gjorde igår. Gud så ont jag hade! Visste verkligen inte var jag skulle ta vägen. Tack papi som kom och underlättade smärtan med tabletterna! Funderar starkt på att åka och köpa hem glass & halstabletter för att gardera mig om det skulle uppstå samma sak ikväll. Står inte ut mer! Får höra med snälla nalle om han har lust att fara ut. Och se om han även kan slänga på min kuvert till Jo´sign för att få mitt halsband bytt. :) Vore ju toppen!



Kommentarer
Fotograf Batoul!

gillar bilderna i hedern!

2011-03-13 17:18:42
URL: http://batoulfoto.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback