Avskyvärda utväxt

Allvarligt talat - nu är jag galet trött på håret, haha. Mitt barr har en utväxt på närmare 15 cm snart. VARFÖR tar jag mig inte råd till att göra något åt det? Blir tokig på mig själv. MEN sen är det givetvis allt detta med prioriteringar. Jag har inte haft tillgång att prioritera mitt hår eftersom jag sparar pengar in i det sista för att få min kamera. Med andra ord gör jag det allt för enkelt för att dölja det, genom att slänga upp en tråkig ful hästsvans. Den hade ju inte varit ful om håret hade sett bättre ut. Men kan tippa på att mitt hår hade sett ut såhär OM jag hade haft det utsläppt:



Bilden är lånad från google, med andra ord är detta inte mitt hår. Men jag kan ju säga som så att jag har en liknande utväxt. Det som gör mig mest upprörd är att eftersom jag har mörkt hår och är ljus egentligen så har min utväxt ett skimmer som gör att det ser grått ut! PANIK! Tro mig, jag är i SÅ behov av att göra något åt det. Jag tycker faktiskt synd om mig själv över att jag inte gjort något tidigare. Och när jag väl ska göra något åt det så är det även byte av hårfärg nu till våren. Men allvarligt, såhär kan jag ju inte se ut i barret? Pinsamt pinsamt.






Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback