As you can see..

..så är designen klar. Väldigt skönt måste jag säga! Vad som för mig är mindre skönt så är det halsen - fy så ont jag har! Tror jag avlider snart. Som om inte snor, slem och hosta var tillräckligt. Sitter nu med glass framför mig, även fast jag vet att jag INTE borde äta sådant, men jag är glad över det lilla jag får i mig och det dämpar ju faktiskt rätt så mycket. Synd bara att det gör det extremt geggit och dant. :mad: Usch fy! Nåja, som sagt - lite mer uppdaterad och fräsch design än innan, lite mer tid och sådant nedlagt på denna än den förra. Kändes mest som den tidigare var någon form av mellanlandning innan jag tog på mig något större. Nu får det vara nog, för den här blev ju faktiskt ganska okej, inte sant? :)



Kommentarer
P

Lite synd att designerna är tagna! Det är ändå inte rättvist att säga att designen äntligen är klar då det tar flera timmar att sitta med en design från grunden!...

2011-03-06 15:59:42

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback