Aj aj aj

Nu har jag ont igen. Förfärligt och gräsligt ont. Vet snart inte var jag ska ta vägen p.g.a denna smärta. Blir seriöst deprimerad över att det ska vara så himla intensivt som det är. Har ju inget hemma heller som skulle kunna hjälpa mot det onda. Inga värktabletter, halstabletter, glass eller något liknande. Jag har te - som jag behöver dricka minst 3 koppar av för att det ska hjälpa, och springa och fixa te vatten hela tiden är inte heller så himla lattjo. Jag är trött och mör i hela kroppen och jag står helt enkelt inte ut med det onda i halsen. Mitt snorande och slemmande kan jag ta men inte smärtan i halsen. Det är nästan så att jag bryter ihop just p.g.a att det gör så !#?% ont. ;(
Enda gången jag tycker riktigt synd om mig själv så är det när jag är SÅHÄR sjuk och när jag verkligen lider över det. Försöker med alla medel att låta bli att prata/viska/väsa - whatever - samt att inte svälja så jag sitter trevligt nog med en kopp för att ha något att avlägsna salivet i. Då kan ni nog tänka er hur förbaskat ont det måste göra för att svälja om jag är så motbjudande och spottar i en kopp!? Nej och fy bubblan!
Ni får gärna komma med tips om ni kan några knep för just nu skulle det verkligen behövas. Gör ju ont så fort jag sträcker på halsen eller vrider huvudet i olika riktningar. Försvinn förbaskade smärta! :mad:




Kommentarer
Anne

Har du hunnit äta någon semla då?:)

2011-03-08 21:37:14
URL: http://enligtannie.blogg.se/
Malin

sv: yes, vad har du haft för dig idag då? :D

2011-03-08 22:25:42
URL: http://uschmalin.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback