Äcklad till tusen

Innan duschen igår kväll kollade jag mina halsmandlar och insåg hur äckliga dem såg ut. Helt ''förstörda'' och håliga(!?). Det ÄCKLIGASTE av allt (mer än att jag peta och tröck på den ena av dem med ett finger) var att ur ett hål så kom det ut massa gula klumpar. Blir spyfärdig av bara tanken och håret reser sig på kroppen. Har ALDRIG varit med om något så förbaskat snuskigt! Och längre ner i halsen har jag galet ont, känns som om en stor sten ligger där (eftersom det är så hårt just där när man känner utanpå) och det stör mig. FY så äcklad jag är!
Har läst lite på ett forum med folk som har eller har haft samma problem, och någon fick det efter körtelfeber och ändå har ingen läkare konstaterat att jag skulle ha något liknande. En annan sa att det skulle försvinna när man opererat bort halsmandlarna. Det stod också att mandlarna var ''klyftiga'' (vilket betyder att dem är håliga osv). Oh, jag dör - det är så himla himla himla äckligt! Och detta medför alltså dålig andedräkt! ÄCKLIGT!
Någon annan som har dessa äckliga problem? Jag lider något så fruktansvärt.









Kommentarer
Malin

jag vet inte om jag har just de där men jag får jätte lätt dålig andedräkt :o

2011-03-22 06:36:05
URL: http://uschmalin.blogg.se/
Emelie

hej Tess! Det kanske är halsböld?! Äckligt som fan iaf. Hoppas dt blir bättre snart! Jag ligger hemma idag med äckliga kramper, så jag hoppas att Fredrik kunde ta sig till jobbet ändå?! Kram

2011-03-22 06:40:56
URL: http://emeliesophia.blogg.se/
eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

Alltså jag har haft körtelfeber och då låg jaag på sjukhus för att jag var så sjuk.. så tror inte att det är det, för då är man jävligt dålig :(

2011-03-22 13:09:06
URL: http://saveu.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback