Ut med hundarna och springa förbi far

Tänkte i samband med promenaden med mina små liv, gå in till pappa - dels för att umgås men sen vill jag ju låna deras badkar då jag känner för ett bad och inte en dusch ikväll. :) Känner mig flitig som har klarat av att göra e design på så pass kort tid. Jag började ju ändå vid fyra idag, så det gick ganska fort ändå. :) Nåja, får bli ett senare inlägg för just nu ska jag:
  • Ut med hundarna
  • Bada
  • Rå om mig själv
  • Kolla över matten
  • Invänta älskling
Sen kommer ytterligare ett inlägg är jag ganska säker på. :) Ganska sur över att internetet i skolan fortfarande inte fungerar. Kan ju inte alls blogga som jag ska. :mad:



Kommentarer
JOSEFINE THYBERG

låter som en fin kväll.. :) kram!

2011-01-19 21:01:50
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
JOSEFINE THYBERG

haha okej :) dags att sova med andra ord!



jo min kväll var också bra :) kram!

2011-01-19 23:25:10
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback