Stackars lilleman

Har under natten haft småpanik. Pajjas har haft en sådan grotesk hosta - har fortfarande också - så jag har varit på högvarv hela natten och vaknade inte förens halv ett idag. Hade räknat med att gå till skolan, men bristen på sömn under natten gjorde att jag inte kom iväg imorse (förlåt Alex!). Men imorgon ska jag ta tag i det och gå, nu har jag fått svar - på ett ungefär - vad det kan bero på och det är tydligen inte allt så farligt. Kunde vara i 4-10 dagar, sen blir han frisk, förhoppningsvis!
Nu har jag varvat ner ett tag, fick lite käk hos mamma också. Är lite irriterad över övriga saker men det spelar ingen roll heller. Nåja, nalle fick med sig matlåda men det var stressigt att göra den med tanke på att han behövde åka redan 13.10 för att kunna sluta tidigare ikväll då det är sista arbetsdagen för veckan. :) Kan vara skönt att få hem honom tidigare.





Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback