Shopaholic

Svenskalektionen är klar, tråkigt som sjutton. Hade räknat med lite variation men inte det inte. Blir bara tråkiga noveller, är så himla trött på dem. Fattar inte vad vi ska få ut av dem. Kanske skulle vara lite roligt att utvidga sitt skrivande och inte bara förstå vad man läser. Hur som helst, det är slut på lektionen, skönt! :thumbup:
Så efter denna dagen så blir det såklart att shoppa! Men ni ska ju inte tro att jag glömde lappen hemma? :mad: Så himla typiskt mig. Fattar inte hur jag alltid ska lyckas med det nästan omöjliga. Nåja, slut klagat nu. Nu ska vi vara glada och veta att jag och bästa Alex har tillgång till att göra stan osäker. ;) Inte dumt det, inte!







Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback