Rast

Behöver nog inte tala om var jag sitter och med vem för alla vet redan. ;) Har precis fått någon knepig uppgift i svenskan, rent av tråkig och helt knäpp bara - men det är ganska enkelt så vad har man att klaga på om det är dessa arbeten dem ska kolla över för att sätta ett omdöme, haha. Jaja, bästa Alex och jag har flummat runt i hela byggnaden känns det som och jag tror att jag börjar aktivera min hjärna eller så håller den på att få frispel för att jag är övertrött?



Sen är det ju också förbaskat jobbigt att inte kunna ta sina egna bilder i skolan eftersom man sitter på deras dumma datorer. Men jag vet ju att förr eller senare får jag mig en bärbar dator av min älskade (såvitt jag vet så ville han själv inte ha någon längre och tyckte jag kunde få det - i syfte av att blogga mera? Haha, vem vet.) och förhoppningsvis får jag den rosa! ;)
Nåja, lektionen börjar om 10 minuter så jag fick göra en kort uppdatering på hur den första lektionen har varit! Engagemang till tusen. Vi ska fortsätta på arbetet vi påbörjade - med andra ord den knepigaste och tråkigaste uppgiften. UNDERBART! :thumbup:
Jag tror att jag var oseriös, faktiskt.



Kommentarer
Alexandra

haha, men den är la rooooooooooooooolig? ;))))))))

2011-01-12 09:51:57
URL: http://starfuckersink.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback