Matten överstökat, slut för idag

Matten är klar, jobbade lite mindre än en timme med tanke på att vi skulle möblera om för julgransplundringen. Lektionen innan var mycket trevlig, vi gick till konstmuseeumet och kollade lite där, inte för att något föll mig i smaken. Allt var faktiskt skit fult. Hur som helst, så tog jag och Alex en runda in på stan för att kolla lite.Sprang in på kicks och makeup store. Har massa jag ska köpa i slutet av månaden för att unna mig själv saker. Hitta mycket snygga kläder jag hade velat ha också, men får se hur jag väljer att dela upp det. :)
Nu väntar jag bara på att min älskade ska komma och hämta mig så jag får komma hem till mina små älskade hundar som fortfarande är hos mamma och så är det skönt att komma hem till sitt. Alex skulle troligen komma förbi med datorn också eftersom hon inte fått rätt på den än, haha. Så det blir väl att röja det värsta hemma. Lite skit får hon stå ut med för jag har varken ork ellr lust att städa! :D Hon har sett det finstädat - nu kanske det är på tiden att hon får se den verkliga vardagen. ;) Inte för att det är så himla grisigt, haha.
Nåja nog pratat för min del, nu ska jag se till att komma härifrån. :)




Kommentarer
JOSEFINE THYBERG

haha okej :) hoppas du haft en bra dag! kram

2011-01-13 16:24:10
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback