Lunchrast.

Sitter och kollar över lite fakta på nätet angående familjerätt och rättspsykiatrin som jag och Alex har valt att jobba om. Jag kan ärligt säga att jag aldrig sett så mycket papper, och det innebär ju att vi kommer få slå vora kloka huvudet ihop och göra det bästa av detta! Jag tror att det kommer bli hur bra som helst nu när vi verkligen engagerar oss - ger järnet helt enkelt! Och jag skojar inte när jag säger att vi hittills bara kollat såpass att vi har 40 pappaers ark med fakta på. Jag ska givetvis ha mer - dels för att många av dessa endast är hur lagarna fungerar stegvis innan man kommer fram till ett beslut. Så nu tog vi oss lite tid till att blogga innan, i alla fall jag, fortsätter att kolla lite efter rättspsykiatrin. :) Tycker vi har jobbat på flitigt idag! Och dagen har rusat på - kan väl inte direkt påstå att jag är sugen på att komma hem, och då tror ni givetvis att jag är dum i hela bollen och är värsta pluggisen som vägrar lämna byggnaden, men det är helt fel. Jag vet att jag kommr bli så förbaskat trött när jag kommer hem och att risken är stor att jag kommer somna. Inte kul alls, och det innebär att det löper stor risk att jag som tidigare bloggar alltför lite! Och det gillas ju inte, eller hur? :thumbdown:
Hur som helst känner även att detta inlägg flyter på och börjar ta form av ett lite längre inlägg. Undra om det kan bero på att jag är taggad över att jobba med detta? Kan mycket väl vara så. :)
Sen har jag och Alex kommit fram till att vi smått ska planera sista helgen i månaden då vi ska käka tacos tillsammans med våra karlar samt göra lite tjej-grejer alla karlar inte förstår sig på, och med det menar jag givetvis: hårinpackning, ansiktsmask, nagelvård och allt annat roligt man kan tänkas hitta på som fruntimmer! Grabbarna får väl slå sig ner, glo en film eller varför inte göra det dom tycker är roligast? Spela! ;) Dom får helt enkelt ta en varsin öl och prata om det som både jag och Alex inte förstår sig på och det är ju deras dumma spel, så tar jag och Alex någon drink till vårat fuffens som vi kommer handskas med i köket. Och på det måste vi ju ändå säga: schkåååååål!







Kommentarer
Alexandra

hoho, detta innebär...

ses mer på fritiden (även det innebär plugg),

men i slutet av månaden så lär det bli en helskön dag/kväll! asnice!



Pussen <3

2011-01-12 11:53:43
URL: http://starfuckersink.blogg.se/
Alexandra

sv: jävligt värt att lägga energin på ja!

men en fikapaus då och då har ju ingen dött av ;)

2011-01-12 11:59:29
URL: http://starfuckersink.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback