KICKS / MAKE UP STORE

Sitter och kollar produkter från både KICKS och Make Up Store. Vet i alla fall att det blir galet mycket shopping i slutet av månaden, och jag kommer bli galet mycket fattigare! Men jag har all rätt i världen att unna mig detta - nu går ju allt som det ska göra! :) Har hittills hittat fyra produkter som ska införskaffas sen har jag även funderat på kläder, men det återstår att se! Är dock i stort behov av både kläder och smink, så det är lite jobbigt. :(
I vilket fall som helst så vet jag att jag kommer shoppa loss med Alex så fort vi fått in pengarna - vilket kommer bli helt crazy! :thumbup: Nåja, ska allt återgå till att glo vidare så får vi väl se vad prislistan hamnar på, haha. Kommer antagligen aldrig handla igen.



Kommentarer
Alexandra Salomonsson

svar yes. vad gör du just nu ? :)

- alexandra.

2011-01-13 17:01:07
URL: http://allysandra.blogg.se/
Alexandra Salomonsson

svar haha okej trevligt :)

2011-01-13 17:08:15
URL: http://allysandra.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback