Jag vill ha..

Ett himla tjat på vad jag ska ha och framförallt VILL ha. Men, nu är det som så att jag resonerar på det viset att jag sköter skolan, tar tag i det jag ska och står i - DÄRFÖR förtjänar jag det jag vill ha och kommer med andra ord att köpa det. Nu har jag hittat ett vitbalansfilter som jag helt enkelt MÅSTE köpa. ;) Känns inte direkt jätte bra att veta att man fått pengar idag - och får även den 31:e. Kanske börjar bygga upp någon form av köpberoende. :question: Nåja, inget att grubbla över - kanske kan man få sig ett sådant filter av sin älskade.
Nu ska jag däremot fortsätta peppa över att dagen snart är slut samt att det blir att shoppaloss! Kan knappt bärga mig!




Kommentarer
FlizanLizan

sv: hehe okej ;P

allt bra idag? _)

2011-01-25 15:49:35
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback