Hej illamående

Sällan jag är illamående. Förstår inte riktigt varför det tycks vara så jämt och ständigt. :question: Ska försöka undvika att tänka på det genom att spela Zoo Tycon 2 och kolla TV:n i mellanåt. Kanske tar mig en promenad över till päronen om jag inte har något bättre för mig. Annars blir det bara väldigt lugnt.
Blev lite grinig över att man inte kunde se solförmörkelsen idag p.g.a all dis i morse. Onödigt att sätta klockan för då vaknade hundarna till liv och den lille gjorde givetvis ifrån sig innan man hann ut. Tog oss en promenad i alla fall och åkte sen iväg med sambon för att hämta ytterligare ett skrivbord. Bordet skulle slängas ändå, så då tog vi hem det. Utöver det har vi inte hunnit med så mycket mer med tanke på att Fredrik nyligen for till jobbet. Han börjar dock inte förens vid 14.00 men han samlar väl på sig lite komp för att sluta tidigare imorgon, sen blir det långhelg för honom. Kan behövas, lite svårt att ta hand om 2 hundar och allt annat hemma själv. :)




Kommentarer
MADDES

usch vad trist med illamående. hoppas du mår bättre snart

2011-01-04 15:59:43
URL: http://maddisenj.blogg.se/
MEREI

- tråkigt ..

2011-01-04 16:52:14
URL: http://dajeroma.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback