Handlat för helgen

Faktum är att jag inte orkar storhandla när jag är dålig. Fy sjutton för denna förkylning. :mad: Men nästa vecka är det skoldags igen! Kände att jag var tvungen att fixa till mig lite, av den anledningen till att jag inte kände mig så fullkomligt fräsch (utseendesmässigt) så jag sminkade mig trots att orken var minimal. Synd bara att det blev satans bra bara för att man är sjuk.







Jag ser i alla fall gaska pigg ut för att vara sjuk - vilket kanske var meningen också. Jag hatar att vara ful när jag är sjuk och framför allt när man ska kliva utanför dörren, haha. Hemma bryr jag mig inte, men ute - nej fy! Nåja, lite fint blev sminket måste jag säga. Jag är nöjd! Skönt att kunna bli det någon gång också!



Ikväll blir det tacos med min älskade, samt lite film och allmänt mys. Och nu har jag gett mig på dieten ordentligt - detta ska gå bra! Nu är det för sjutton min tur att lyckas med något, och är det något jag vill så är det detta! :D Önska mig lycka till folk, för det är riktigt peppande att få höra att man kan! 




Kommentarer
alexandra

vet du vad, jag tror att du kommer lyckas faktiskt, du verkar så himla bestämd, så jag är ganska säker på att du snart når ditt mål. <3

2011-01-28 13:48:23
URL: http://starfuckersink.blogg.se/
Anton Kouba

Sv: Ja det är as snyggt! :D

2011-01-28 15:49:29
URL: http://antonkouba.se

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback