Halloj!

Nu har jag satt mig ner för ett tag. Tycker jag inte gjort annat än att fara runt. Vaknade och tog mig en promenad med hundarna, gick in till mina päron som bjöd mig på skinksmörgås. Har nyligen kommit innanför dörren och har påbörjat mat till sambon som troligen störtar in genom dörren snart. :) Sen bli det en dusch för min del, ska försöka ta dagen och rå om mig själv lite. Känner att det kan behövas det också så jag möjligtvis får ta det lugnt ett tag jag också, haha. :) Jag har också lagt batteriet till kameran på ladd och ska se till att fota lite idag om orken infinner sig.
Igår fick jag bekräftat också att jag får min kamera till nästa månad, av min älskade! Hur underbart är inte det? :D Då kanske jag kan utvidga min kreativa sida, samt se till att komma igång med att fotografera folk igen. Spännande! Gäller bara att jag lär mig kameran först, eftersom jag är van vid den jag äger just nu - dock är det bland det sämsta jag varit med om. :thumbdown:
Nåja, ska gå och kolla över maten nu så att den inte bränns vid. Återkommer med ett flertal inlägg senare under dagen!



Kommentarer
FlizanLizan

sv: höärligt, jora de e najs ;)

2011-01-06 14:41:40
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
MADDES

hehe nice. hoppas du har en fin dag.

2011-01-06 15:13:35
URL: http://maddisenj.blogg.se/
FlizanLizan

sv: Bichon Havanaise dina då? :)

2011-01-06 16:13:00
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback