Godmorgon!




Nu har jag varit vaken i en timme, hunnit duschat och gjort mig varm o'boy! Hur gott som helst. Väntar nu bara på att mitt hår ska torka - medan hundarna fortfarande sover. :) Har också tid för att fixa mig innan jag ska kila. Sen blir det skolan, möta upp Alex utanför sen minns jag inte direkt vilken lektion vi har nu på morgonen, men det är ju antagligen i våran vanliga sal i alla fall och om inte så finns det ju alltid någon att fråga. :)
Nåja, nu får vi hoppas på att skoldagen går undan för jag har ingen ork alls att sitta i skolbänken till 14.30, haha.
Hur ser eran dag ut idag?



Kommentarer
JULIA

svar okej, vad skönt ! själv går man till tre varje dag ! -.-



jag tycker verkligen du ska fundera på de, JAG TYCKER DU SKA ANMÄLA DIG DIREKT ! :D tihihi

2011-01-11 07:07:29
URL: http://hopppa.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback