Godmorgon torsdag

Sitter som vanligt lite tidigare i skolan, givetvis med Alex vilket inte är förvånadsvärt, inte sant? ;) Vi börjar med engelska idag, mindre kul. Jag avskyr engelska. Och så måste jag klämma in att jag somnade redan efter 19.00 tiden igår vilket gjorde att jag inte kunde uppdatera något mer under gårdagen, och det ber jag om ursäkt för. Men nu är jag igång igen, utvilad osv. :)
Försöker peppa inför matten i eftermiddag men det är svårt. Jag avskyr matte också, mest för att jag är dålig på det - vad jag själv tror, vilket begränsar mig, haha. Nåja, det får bli ett väldigt kort inlägg med tanke på hur himla trött jag är - konstigt nog, och för att jag och Alex ska hinna kolla igenom engelskan tillsammans innan vi börjar. :)




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback