Godmorgon lördag!



Mycket talar för sig själv. Idag blir det jag och skurhinken! Jag hade hoppats på att slippa detta, men man kommer inte undan när man lovat att ta hem folk. Därför har jag mig själv att skylla och får ta kastet för det också. ;) Kommer gå ganska fort, det är ju tur att man fortfarande bor i en etta. Frågan är bara hur länge det lär vara rent, eftersom den lille fortfarande gör ifrån sig inomhus. Antar att det kommer vara en utmaning att kunna hinna med att städa, springa med hundarna stup i kvarten OCH hinna göra en mysig middag för mig och min älskade. Men bäst som jag är lär det väl inte bli några större problem.. eller? :question:



Kommentarer
Alexandra

Kommer bli grymt kul imorgon! :D <3

2011-01-08 10:55:29
Erica♥

Måste också ta & städa idag, vilket är sjukt segt :/

2011-01-08 11:56:34
URL: http://eswensson.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback