Goddag världen

Idag är jag riktigt trött. Inte direkt vad jag hade väntat mig att vara, men är samtidigt inte förvånad när man nyligen fått hem en till hund. :) Det är mycket att springa ut för att rasta, ändå gör han absolut ingenting ute utan passar på antingen innan eller efter promenaden. Underbart - eller möjligtvis inte. :thumbdown: Det som är skönt är att Pajjas och Tjalle går ihop riktigt bra, förvånadsvärt bra trots Pajjas har haft det svårt tidigare med andra han hundar. Men det har ju sina skäl till varför också. Och påtal om något annat, inte känns det som nytt år, inte. Förstår det inte riktigt. :question:
Idag har jag dessutom nyligen fått ny datormus vilket var i stort behov! Den andra hade verkligen börjat göra sitt. Äntligen en bra mus att lattja i photoshop med, och även spela med (det lilla jag spelar). :)




En MIONIX SAIPH 1800! Inte för att det säger mig eller kanske någon av er andra något, men bra är den. :) Den fungerar till det jag vill göra i alla fall. Duger åt lilla mig! :D



Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback