Engelskan avklarad!

Engelskan gick jätte bra! Blev själv lite imponerad - vad är det som händer? :question: :o
Har nu en halvtimmes rast innan vi börjar igen, så nu sitter jag och Alex och tar oss en varsin varma koppen - vilket var välbehövt för lite tillskott av energi, gullig som hon är så är det honm som bjuder! :) Får givetvis köpa på mig några sådana och bjuda tillbaka! Och jag längtar till slutet av månaden, nästan såpass mycket att jag spricker! :)
Efter rasten har vi tema lektion igen - får se om vi ska påbörja jobbet med det vi hämtat info om, eller om vi ska gå igenom vad som ska skrivas osv. Återstår att se. I vilket fall som helst är jag peppad på att börja. :) Sen får jag väl försöka stå ut med sista lektionen, vet att jag ligger extremt mycket efter med just matten. Hoppas jag kommer ikapp - får studera lite hemma med det också. :thumbdown: Å' andra sidan har jag ju sagt att jag ska studera mera och engagera mig nu när motivationen finns, men det innebär ju också mindre fritid.




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback