Älskade älskling

Det är tur att man har världens bästa sambo. Mitt humör övergick ganska snabbt till att bli relativt glad igen. Han är söt nog att massera mig under tiden jag skalade potatis och lovade mig att massera mig med olja sen. Det ser jag fram emot! :) Ska bli riktigt skönt att bli ompysslad! Skönt att han ser att jag förtjänar det i alla fall. ;)




Därför bjuder jag på en relativt oseriös bild på min älskade, men jag kan ju inte låta bli att tycka han är finast även om han försöker göra sig ful. :)
Nu ska jag gå och se hur det går för maten.



Kommentarer
Felicia :)

Vinnaren av dagens blogg är utsedd!!

Klicka in och kolla om det blev du :D

2011-01-08 22:04:57
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback