Nu är allt på tork

Nu hänger allt på tork i torkrummet så nu slipper jag springar ner dit mer förutom då jag ska hämta upp allt. Skönt att få sitta ett tag. :) Ska spela en runda med älskling innan vi går ut med jyckarna också så dem får göra sitt igen. Fy sjutton vad slut man blir efter att springa upp och ner i alla dessa trappor flera gånger varje timme. Men å andra sidan bör jag inte klaga - motion skadar aldrig och det hjälper mig bara på traven att öka tempot för viktnedgången. :) Inte dumt alls. Men i alla fall, ska se till att hinna spela en omgång nu innan den minste av hundarna får för sig att göra massa inne. Skriver givetvis senare också! Inväntar ju faktiskt resultat på tävligen fortfarande, och vem vet? ''Plötsligt händer det''! ;)



Kommentarer
tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Japp :P

okej ;)

2011-02-18 20:10:12
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
malin

Vinnaren är utsedd ;)

2011-02-18 20:11:17
URL: http://uschmalin.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback