Hos mamsen

Goddag alla tappra läsare! Sitter för tillfället @ mams place! Sitter och små diskuterar lite. Samtidigt som jag inväntar min käre sambo som skulle jobba över idag. Dock har han varit där sen 07.00, så han bör väl vara hemma ganska snart kan jag tänka mig. :) Funderar starkt på att peppa mig själv till att ta tag i städandet innan melodifestivalen ikväll. Känns ganska skönt att ha gjort nytta innan man sätter sig ner för att bara vara. Igår hade jag ingen som helst lust till städandet, fy mig - eftersom jag hade nog med att promenera med hundarna samt tvättstugan mellan 17.00 - 22.00. Jag var lagom slut igår, men kom inte i säng förens 23.00 i alla fall. Har dock en fräsch och nybäddad säng - mumma! Finns inget som är så skönt som det, nyduschad + nybäddad säng! ;)
Utöver allt detta så har jag stenkoll på att det snart är den 25:e (jag intalar mig att det är mer snart än vad det faktiskt är) och jag orkar snart inte vänta mer! Inte för att det är en fredag, vilket innebär tvättstuga utan för att det är lönedag och möjligtvis en ny systemkamera som anländer till moi! :D Är galet pepp på en ny, och lite mer avancerad. Vill verkligen utveckla detta och inte hållas fast vid en nybörjar kamera. Och förhoppningsvis blir det massor fler bilder - dels från skolan och även mer engagerade och genomtänkta bilder! Antar att ni alla har lika svårt att vänta på det som jag. ;) Nåja, om jag nu får tummen ur så ska jag städa rejält och sen kanske hitta på något gott att käka till kvällen, sen blir det en lugn och härlig lördagskväll.

Vad händer det hos er ikväll? Någon annan som ska se melodifestivalen del 2?





Kommentarer
JULIA

Med mig är det faktiskt bra ikväll. :D Ska träffa min pojkvän och två kompisar!

Hur är de med dig ikvälll? :D

2011-02-12 17:05:29
URL: http://hopppa.blogg.se/
JULIA

Okej, fan va kul! :D

Hihi, ja det kommer bli mysigt. :)

Men jag är fett fest-sugen så jag är inte så taggad på att bara sitta och se film.. :(

2011-02-12 18:36:09
URL: http://hopppa.blogg.se/
JOSEFINE THYBERG

inga problem :) kram!

2011-02-12 19:22:51
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback