Godkväll gott folk

Sitter och kollar efterlyst med mami, tycker folk är riktigt gräsliga. Men man är väl inte förvånad egentligen. Dumma idioter. :mad: Nåja, funderar på att ta mig en tredje kopp te för dagen. Hatar att det irriterar i halsen, håller på att bli tokig. Sen att min huvudvärk inte ger med sig gör mig inte mindre tokig. Blir en riktig sjukvecka, hoppas innerligt att detta har hunnit försvinna innan jag och nalle har två års dagen. Blir ledsen annars. Orkar inte vara såhär då inte. :thumbdown: Tog mig för ca en timme sen ett varmt bad, kan ärligt säga att jag somnade till lite - inte det bästa kanske, men gick inte att undvika. Jag är så galet trött - och har ingen ork i kroppen heller. Äter dåligt gör jag också så jag antar att det är en kombination av allt det.



Fick även ett bra tips från min kära vän Alex om en blogg som skrev om hårtips - och jag ska säga er att jag verkligen ska testa detta. :) Ricinolja heter svaret på att få håret att växa snabbare på kort tid! Jo, ni hörde rätt. Ricinolja som annars är till som laxeringsmedel. Låter kanske galet - men efter bildbevis så tror jag skarpt på detta och är villig att testa. Givetvis ska detta INTE ätas utan ska masseras in i håret. Fett kanske ni tänker - inte alls, det löses upp väldigt bra efter att man tvättat ur håret. ;) Värt att ge det ett försök - det skadar ju inte håret i sig. Men först ska jag ändra hårfärg totalt innan jag påbörjar detta, jag har ju ändå ganska långt nu, men det skadar ju inte att få längre. Snygg till sommaren - javisst!




Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; vsg :) det kommer snart, måste hinna läsa igenom kommentarerna och få tag på den som vann på mail innan ja skriver ut det

2011-02-16 21:52:02
URL: http://vadfanskajagheta.se
victoria

Vad bra att du mår bra :) nja, det är sådär med mig. Liten jobbig period nu.. Mormor ligger i dödsbed typ och det är mycket i skolan, så man har haft det bättre.. <3

2011-02-16 22:09:00
URL: http://viiccanwws.bloggse

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback