Tack min älskade!

Vaknade halv tio idag av att Bellas mor ringde - vi steg upp och gick ut med hundarna. Åt lite frukost och satte oss sen för att läsa. Både blev helt plötsligt återigen sömniga och slumrade till. Halv ett ringer det på dörren och det var Bellas mor som kom för att lämna hennes nycklar. Slumrade till igen. Tjugo över ett vaknar jag av att jag har min älskade brevid mig i sängen med två kartonger - kopplade inte riktigt förens jag insåg att det var min nya kamera och dess tillbehör! Har inte riktigt än fattat att den står brevid mig nu, men det lär nog ta ett tag att smälta. Nu ska jag bara känna lite på den för att få riktig kläm på det - bilderna blir underbara och filminspelningen i full HD är också toppen - är galet nöjd! Ser fram emot morgondagens session! Blir bilderna bra så hamnar dem antagligen på min fotoblogg, och om fallet är så, så går jag ut med i samband med det! :)
Nåväl, sitter just nu och inväntar Erik och hans tjeja som skulle titta förbi, samt att Bella skulle dyka upp efter besöket hos hennes morfar och min älskade är just nu hos mina päron en sväng. Så här sitter jag i sängen och tar det lugnt. Känner att jag hade haft lite större behov av att städa lite mer - men faktum är att jag inte orkar eftersom jag har tvättstugan också. Och trots mina tupplurer så är jag fortfarande trött. Och mår lite halvdant - jag, Bella, Fredrik OCH Erik har alla haft samma konstiga symton och dåligt mående - lite tråkigt bara, men det försvinner nog!






Kommentarer
Diman Dilir

vgd ?:D<3

2011-04-08 22:52:46
URL: http://diimans.blogspot.com
Linnea Sjöström

Tack så jättemycket! Vad kul att du tycker om min blogg :) Lägg gärna till den på bloglovin :)! Ha en fin lördag

2011-04-09 11:31:28
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/
♫♪ Sandra T

ha en fin kväll (:

2011-04-09 18:39:58
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Anne

Hur går det med kameran då?:)

2011-04-09 19:09:58
URL: http://enligtannie.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback