Mör i kroppen

Efter gårdagens röj så har jag galet ont i kroppen! Tog med mig den bärbara datorn till päronen för att sitta här en sväng - ska nämligen låna badkaret och ta ett långt och härligt bad och mjukna till i kroppen. Hoppas det hjälper lite i alla fall. Har stolar och bord kvar att både slipa och måla, men med tanke på hur satans ont jag har just nu så får det vänta till morgondagen eller så. Utöver detta är jag galet trött.
Haha, måste bara skvallra om hur nyfiken jag är på vad mami och papi har för fuffens för sig eftersom dem senast idag sa att dem fortfarande funderar på vad dem ska köpa till mig när jag nollar i år (blir ju 20 i december) så det ska bli roligt att se vad dem kommer fram till.:) Bror har också funderingar på vad han vill köpa - även fast jag sagt till dem alla att dem inte behöva köpa något. Nåja, dem gör som dem vill. Nu ska jag i alla fall ta ett bad - skönt skönt skönt!!










Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback