Lagom kass

Nu gott folk måste ni allt erkänna hur galet kass jag varit på att uppdatera, inte sant? Nåja, har ju mina skäl till varför också med tanke på att jag har haft en helgalen helg fullspäckad av trevligheter! Jag hoppas innerligt att detta är något som kommer ske snart igen (vilket jag nästan är säker på att det kommer hända).
Vi har redan börjat prata om valborg, om att käka planka hos oss samt någon god efterätt, dricka något gott för att sen ta en promenad till folkparken för att kolla elden osv. Om det går som planerat d.v.s med allt folk som inte riktigt vet än vad som är planerat eller inte! :) Men håller tummarna att allt går som det ska!
Nu minsann har min älskade sambo börjat jobba natt så han sover som den nalle han är och jag sitter här för att lägga en sen uppdatering. Förhoppningsvis så har ni orkat hålla er och väntat ut på detta. :) Utöver detta så ska jag snart ta en promenad till mina älskade päron för att se om mor min har kvar stegräknaren eftersom jag hade tänkt börja ta längre promenader och se hur mycket jag faktiskt rör mig om dagarna. Så jag ska utgå ifrån en vanlig dag och sen sätta upp mål att nå för att komma någonstans med min förbaskade vikt. :mad: Men men, slänga på sig kläderna och sen fara iväg då. Har vi tur kanske det blir något skrivet senare idag.









Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback