Galet dålig

Jag är allvarligt sämst på att uppdatera - men nu har jag bestämt mig för att ta mig lite tid för att skriva lite. Har inte haft någon som helst lust eller ork - denna gången heller - att skriva även om mycket har hänt under tiden jag inte skrivit något.
Kan först tala om att jag inte är mörkhårig längre utan är närmare blond just nu. Jag har spenderat många av mina dagar med Bella, Erik och älskling och gör det även nu med. Har köpt nya kläder och fått massor av presenter av min älskade helt spontant och en bukett röda rosor. I helgen har jag bjudit hem Erik och Bella på käk och till det blir det gott att dricka och lite röj på det. Det är ju trots allt valborg. :) Har bestämt mig för att bjuda på dillrostade delikatess potatisar, fläskfilé och pepparsås tillsammans med en grönsallad. Till efterätt blir det en mintchokladtårta med after eight samt en mousse liknande choklad toppad med jordgubb och basilika! Hoppas verkligen på att detta kommer bli en lyckad helg! Sen har vi ju 1:e maj, vilket innebär förste maj-tåget som består av en hel del snygga gamla godingar som passerar på gatorna - givetvis pratar jag om gamla bilar i alla modeller! Är superglad över att jag har min nya kamera, hoppas på fina bilder som jag kan bidra med till min nya fotoblogg.
Påtal om den så har jag inte riktigt kommit igång med den ännu eftersom jag fortfarande håller på att småfixa på den lite, samt att jag inte tagit fullt så många bilder för att vara relativt aktiv, men det kommer det lovar jag!
Hur som helst, vet inte när jag kommer vara ifrån bloggen nu heller, men det återstår väl att se - tråkigt bara att det är jag som förlorar på det. Men det tar jag väl igen senare när jag fått tillbaka lust och ork till att fortsätta vara aktiv. :)








Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback