Underbart designade tavlor

Detta är ett måste för mig! Jag måste ha någon av dessa tavlor även om jag i helhet vill ha alla! Dock är inte plånboken såpass stor att det går för sig ekonomiskt sätt och inte har jag plats för de alla här hemma heller. Detta blir mitt nya sparande! Här har ni iallafall bilder på de tavlor jag fastnade för:

























Måste dock erkänna att nummer 1, 2, 6, 7 och 9 tilltalar mig mest. Inte omöjligt att det blir någon av dem sen när man tapetserat om och ska fylla den stora tomma väggen med något stort och vackert som detta! Absolut det bästa som finns med vita tapeter - att du kan ta vilken färg man vill i tavlor och tillbehör som helst utan att det skär sig. Underbart!
Ja, jag gillar brunt - något så grymt mycket! ;)
Vad tycker ni? Något som ni själva skulle kunna tänka er i ert boende?




Kommentarer
kicki

snygga tavlor.. skulle gärna ha dom hemma hos moi :)



Läget med dig?

2010-09-03 06:39:19
URL: http://loeria.blogg.se/
Susanne

Var skitsnygga tavlor. Var hitta du dom. Jo skulle med kunna tänka mig dom här hemma. Hade platsat jäkligt bra ovanför soffan i vardagsrummet. Tomt där just nu.

2010-09-03 08:42:11
Melissa

Omg.. sjukt fina ju :o

2010-09-03 14:59:40

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback