Trött på barret

Dags för något nytt? - Ja, för mig är det på tiden, nu är jag less på det tråkiga barret. Tycker att det är dags att göra något åt det snarast. Jag har för tillfället suttit och rotat runt blad hundratals bilder och har av dessa funnit någon eller några få intressanta. En del med lugg - vilket jag redan vet att jag inte passar i vilket gör mig så satans besviken då resten av frisyren är så satans snygg! Vill dessutom tillägga att det är FRISYREN jag vill att ni tittar på - inte färg, inte vem som bär det utan håret i helhet! Och jag vill inte ha några dumma fördomar så som kränkande saker som t.e.x ''emo'' eller liknande.




Må säga att den första är mer tänkbar, med tanke på längden på mitt egna hår.
Men som sagt, åsikter? Vad tycker ni? Vad kan man förbättra?





Kommentarer
Jajje

Tycker att det ser bra ut som den är utan förändringar. I färgen svart tyckte jag väl dock att den passade bäst i, men det är ju upp till var och en (:

2010-09-02 14:57:04
Lisa

är hemma från utlandet nu:D!

2010-09-02 16:34:03
URL: http://lisani.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback