Simpel design

Har spenderat mestadels av dagen med att göra en simpel design till Gabriella som var trött på sin tidigare. Dock var det endast hennes gamla header som fick henne att tröttna. Förhoppningsvis blir denna kanske lite mer långvarig. Givetvis är allt efter hennes tankar och planer då hon har suttit bredvid mig under hela uppbyggnaden. Hoppas att hon blev lika nöjd som hon påstod sig bli. :) Själv gör jag inget utlåtande eftersom det för mig var första gången jag påbörjade något själv från grunden. Tycker ändå det gick relativt bra, iallafall.
Som vanligt lägger jag in bilder på det jag gör, och jag kommer givetvis göra det även idag! :)







De två viktigaste delarna i hela designen! Ni kan även se det färdiga resultatet HÄR!
Hoppas det uppskattas även utifrån!





Kommentarer
Bella

Det blev skit snyggt och jag är as nöjd! :D

2010-09-09 21:15:31
URL: http://caandylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback