Perfekta selen till jul - vill ha? - JA!

Tror jag smäller av lite! Satt för att kolla om de fortfarande hade rean på den tänkta jackan till Pajjas som jag skulle beställa i slutet av månaden. Till min förvåning fanns inte ens jackan kvar, inga kläder alls på hemsidan. Luskade vidare och fann den mest raraste selen till jul någonsin! Höll på att ramla av stolen!

 

Bland det absolut sötaste jag sett till en hund - allvarligt! Undra om det inte blir en sådan istället. Är ju bra sugen!
Ni måste ju medge att den är charmig om inte bedårande? :D
Gud, jag önskar jag hade alla pengar i världen för då skulle jag skämma bort de närmsta för mig!

Hjälp mig, vad tycker ni?




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback