Boy George - VAR vacker

Satt just och lyssnade på Culture Club med den kända låten Karma Chameleon och kom att tänka på hur förbaskat fräsch Boy George faktiskt såg ut . Sen fick jag för mig att kolla efter hur han ser ut i dagens läge och har nu gjort klart för mig att han absolut inte tilltalar mina ögon lika mycket nu som han gjorde när han var yngre. Jag kan väl egentligen inte vara den enda som ansåg honom som fin, tjusig, stilig eller allmänt snygg rentav?





Big yes, for me sir! Här är det hett hett hett! Skulle säkert kunna göra många töser avundsjuka på detta fina face - framför allt är det fint med tanke på att det faktiskt är en karl som sagt! Och nu är det..





.. BIG NO! Jaja, man kanske inte kan ha turen att var snygg resten av livet? 
Synd att det blivit en drastisk skillnad - men bör väl inte klandra honom för detta, alla åldras och jag antar att jag inte heller lär vara den grannaste tösen om ett ex antal år. ;) 
Fick bara någon form av ett anfall att berätta hur grann jag faktiskt tycker att han var.




Kommentarer
Powerofme - A new side of me ♥

aa jag vet, är lite blyg och töntig när det kommer till sånt! får hoppas jag vågar prata snart. Blir arg på mig själv varje dag ja kommer hem, och inte pratat!



får hooppas han blir nöjd, men det blir han någ :D



Kramar i mängder :)

2010-09-10 22:01:18
URL: http://powerofme.blogg.se/
Powerofme - A new side of me ♥

förhoppningsvis kommer vi samma grupp, men med min tur gör vi säkert inte det! får hoppas verkligen att jag vågar, annars så får ja inrista fegis i pannan, hehe :P



kramar i mängder

2010-09-10 22:31:02
URL: http://powerofme.blogg.se/
Powerofme - A new side of me ♥

haha :D naw va gullig du är :)

haha eller hur skulle vara mkt tjusigt :D

kramar i mängder

2010-09-10 23:14:39
URL: http://powerofme.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback