Här är jag, bättre sent än aldrig..

Eller?
Nej, men allvarligt - nu har jag haft fullt upp! Tapetsering och så kom Emil. Allt har gått så förbaskat hastigt att jag inte hunnit med, eller orkat uppdatera - men nu är jag back on track om man ska säga så! :)
Har dessutom hunnit färga håret, lite ''misslyckat'' så gjorde en kul grej av det. Blev så pass mörkt att det ser svart ut.:thumbdown: Men jag hade kvar mina gamla dreadsextensions i svart och rött - så det blev att sätta in dem i håret. Kan ju säga att jag inte fyrser om huvudet. ;) Tungt är det också, eftersom det var så sjukt länge sen jag hade dem i! Vet dock inte hur länge jag låter dem sitta i men det återstår att se.
Hur som helst, vi är klara med tapetseringen, jag är sjukt nöjd - vilket min sambo också blev! De senaste dagarna har jag spionerat på nya möbler och lampor för nu har jag börjat på allvar, även om det må ta tid eftersom allt jag vill ha jämt är så himla dyrt! Men ska man ha det fint så får det svida i plånboken. ;)
Dessutom börjar jag bli extremt nyfiken då min mormor lyckligtvis ha köpt mig massa saker, men som både hon och de andra som vet vad det är vägrar berätta. Blir tokig! Vill både veta och ha, haha!
Jag har haft skitkul nu när Emil var här också givetvis - det var riktigt roligt! Han åkte till sin syster igår, så det var ju mindre kul dock. Får hoppas på att det blir en snar visit igen. :)
Nu ska jag förse mig med frukost, te och kolla massa mysiga saker på internet! Och som de flesta vet så är ''mysiga saker'' för mig är julprylar, möbler, hundar/råttor osv. ;) Min önskelista för i år är lång, haha!




Kommentarer
FlizanLizan

sv: najs, yes ;)

2010-10-28 14:25:52
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
kicki

Hey! Läget med dig idag denna underbara Fredag?

2010-10-29 08:00:35
URL: http://loeria.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback