Världens bästa pappa?

Minst sagt, bästa föräldrar över lag. Igår fick jag gå över till mor och far min och klicka hem det jag egentligen skulle fått köpa den 25:e då min älskade får sin lön, men istället står nu pappa för kostnaden. Vilken ängel!




Denna goding är påväg hem till moi, förhoppningsvis får jag den innan veckans slut. UNDERBART! Det innebär med komplicerade och färgglada fotosessions med fröken Bella!
Samt att jag har spånat på att köpa en komplett ''studio'' och nya kameran (som jag kommer köpa först  såklart!)vilket kan bli hur bra som helst! Lite mindre kul att man inte har någon lokal för detta men det löser man! :) Hur som helst, hur tjusig är den inte? Ska absolut se till att beställa mer grejer från den hemsidan när min plånbok känner att det är okej!




Kommentarer
Caspertine

Very nice site. Well laid out.

2011-01-02 18:52:40
URL: http://caspertine.blogstie.com

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback