Trött och sliten

Nej, borde faktiskt gå till sängs. Är ruskigt trött just nu. Skulle vara så förbaskat skönt att lägga sig efter en full-igång dag! :) Jag har ju ändå gjort mig förtjänst av det. :) Ska dock göra klart det jag påbörjade, sen krypa ner till min lille nalle. Full rulle imorgon med, herregud vad jag kommer vara trött i veckans slut.
Vill också notera att det är EXAKT en månad kvar till jag fyller 19 - underbart! Ganska trevligt att inte fira det hemma också, då jag kommer befinna mig i Skåne som de flesta vet över julen. Kommer givetvis sakna att inte fira med päronen, men måste ju även fira med Fredriks familj också! Och redan i helgen är det första advent. Gud, vad fort tiden går!
Nej, nog pratat om detta, blir bara sugen på julpynt!
Sängen sängen sängen - here i come!




Kommentarer
Neahn - [Fotoblogg] och Livet

sv; jo de förstår jag (:

2010-11-23 10:08:29
URL: http://shadowzplay.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback