Trevlig middag!

Det blev en riktigt trevlig middag. Mami och jag spelade två parti yatzy medan sambon min satt och pratade med mammas kusin, pappa och bror som kom straxt efter att vi kom över. :) Vi kollade även massa roliga klipp på youtube och pratade om allt och inget. Mycket trevligt avslut på denna lördagen, skönt att vara hemkommen och få ta det lite lugnt och göra det man känner för. Tyvärr blir det inga bilder ikväll då det är så förbaskat tok-kallt ute. Och jag känner mig redan snorig och äcklig i halsen så har ingen lust att dra på mig något nu i samband med att skolan börjar. Men men, inte för att jag är förtjust i skolan anyway, men det är bara att bita i. :)
Nu ska jag se till att slappa resten av kvällen och inte låta något komma i vägen för en härlig kväll som denna!
Hoppas ni också, gott folk, har haft en riktigt härlig lördagskväll! ;)




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback