Tand#?!%

Ja, fy sjutton vad jag har ont i tanden. Dock är detta en barnlek jämfört med vad jag hade när jag vaknade. Har alltså varit vaken sen halv sex i morse, vilket är mindre uppskattat. Har i alla fall tagit värktabletter som tycks ha hjälpt. Så snart kan jag väl äta. Skönt, börjar nämligen kurra i magen nu.
Ska snart ut på en lite längre promenad med Pajjas som för nuvarande ligger på mina fötter och sover. Bättre än strumpor, lovar! Sen ska jag väl sätta igång och städa såvida jag inte tar en sväng in till mor och far min. :) Sen måste jag göra mina övningar också. Dem går mycket lättare att göra nu när man gjort dem ett par gånger. Skönt! Något som går bra iallafall.
Börjar dessutom känna panik, jag har inte kommit på något att skriva om till engelskan. Ska alltså skriva en engelsk historia, men vet inte vad jag ska skriva om. Och det ska vara klart till nästa vecka - tips?
Ska hinna med att läsa en bok och föra läsdagbok också. Usch, vad jag avskyr engelska. :mad:
Nej, inga fler sura miner, nu ska jag äta frukost!




Kommentarer
victoria

hej, jo, det är bara bra, det är ju lov och då ska man inte klaga ;)

tack för kommentaren med bilden!

hur är det med vovven ? ;)

kram!

2010-11-03 20:36:20
URL: http://viiccanwws.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback